Super Mat

 

 

[/section]


Moringa blade pulver

100% økologisk Moringa bladepulver (Moringa oleifera)

Produsert i Tyskland, Opprinnelse: Afrika

Moringa oleifera er et tre fra India. Bladene er rike på protein, vitamin A, vitamin B, vitamin C og mineraler. 100 gram Moringa blader inneholder dobbelt så mye protein som 100 g yoghurt, fire ganger så mye kalsium som i 100 g melk, samme kaliuminnhold som 100 g banan, samme vitamin A-innhold som 100 g gulrot, og tre ganger så mye vitamin C som i 100 g appelsin.

  • Energi: 1,231 kJ, 294kcal
  • Fett: 5,0 g, hvorav mettet fett: 1,7 g
  • Karbohydrater: 28,5 g, hvorav sukkerarter : 12,5 g
  • Fibre: bringe 25.5 g
  • Protein: 22.0g
  • Salt: 0,01g
  • Vitamin A: 18.08mg
  • Vitamin B1: 0.29mg
  • Vitamin B2: 2.4mg
  • Vitamin C: 55.7mg
  • Vitmin E: 26,4 mg
  • Kalsium: 286mg
  • Jern: 63.4mg

Berik din protein shake, smoothie, yoghurt, frokostblanding eller frukt drikke med en spiseskje Moringa Pulver . Oppbevares på et kjølig og tørt sted, under 24 ° C.

 

 

Super Greens

Med hvetegress *, bygg gress *, nesle blader *, Moringa **

* Fra sertifisert økologisk landbruk i Tyskland

** Fra sertifisert økologisk landbruk i Afrika

Den perfekte smoothie blandingen. Gjør hva som all slags smoothie til en grønn smoothie. En viktig kilde av verdifulle vitaminer , proteiner og mineraler. Med økologiske hvetegress, bygg gress, nesle blad og moringa

 

  • Energi: 955,92 kJ, 228,14 kcal
  • Fett: 3.13g, hvorav mettet fett: 1,27 g
  • Karbohydrater: 25,55 g, hvorav sukkerarter : 4,83 g
  • Fibre: 35,04 g
  • Protein: 23,5 g
  • Salt: 0 g
  • Vitamin A: 2,52 mg
  • Vitamin B1: 1,13 mg
  • Vitamin B2: 3,78 mg
  • Vitamin E: 15,4 mg
  • Kalsium: 919 mg
  • Magnesium: 228 mg
  • Jern: 43 mg
  • Kobber: 0,97 mg

Berik din protein shake, smoothie, yoghurt, frokostblanding eller frukt drikke med en spiseskje Moringa Pulver . Oppbevares på et kjølig og tørt sted, under 24 ° C.

Chia Frø

100% økologisk Chia frø  (Salvia hispanica)

Økologsik Chia også kalt Salvia hispanica er en art av urteaktige blomstrende planter i sommer, veldig verdsatt for sine frø, som er et interessant tillegg til kosthold. Den er rikk på jern, fosfor, kalium og flerumettede fettsyrer Omega-3. Du kan legge hele eller bakken frø til müsli, yoghurt, salater og kaker. De kan også bli dynket med vann eller juice og bruk som en naturlig fortykningsmiddel, f.eks. supper.

  • Energi: 1,825 kJ, 442kcal
  • Fett: 30,7 g, hvorav mettet fett: 3,3 g
  • Trans-umettede fettsyrer 0,1 g
  • Cis-enumettede fettsyrer 2,3 g
  • Cis-flerumettede fettsyrer 23,7 g
  • Karbohydrater: 7,7 g, hvorav sukkerarter : 0,0 g
  • Fibre: bringe 34,4 g
  • Protein: 16,5g
  • Salt: 0,01g
  • Vitamin B1: 0,62 mg
  • Vitamin B2: 0.17 mg
  • Vitamin B3: 8,8 mg
  • Vitamin C: 2,0 mg
  • Vitmin E: 26,4 mg
  • Kalsium: 631 mg
  • Jern: 7,7 mg
  • Magnesium 335 mg
  • Sink 4,6 mg
  • Fosfor 860 mg
  • Selen 55 µg

Du kan legge hele eller bakken frø til müsli, yoghurt, salater og kaker. De kan også bli dynket med vann eller juice og bruk som en naturlig fortykningsmiddel, f.eks. supper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.